Jestem Twojš największš fankš. Tak, na pewno jestem. I uwierz mi, drugiej takiej nie ma.
Ranny w wypadku autor popularnej serii romansów zostaje uratowany przez mieszkajšcš na uboczu kobietę. Troska i opieka gospodyni kończy się, gdy czyta ona maszynopis jego nowej powieci
Twórcy BARAKAH przenieli na deski teatralne kultowy thriller psychologiczny Stephena Kinga Misery.
Przenieli akcję z lat 80. w czasy współczesne, czyli wiat XXI wieku pełen hejtu, nękania, stalkerów, bo dzi przecież każdy z nas może mieć swojego psychofana. Sztuka to już nie tylko treć i forma, ale jej odbiór. Odbiorcy przez filtry emocji interpretujš kolejne dzieła sztuki, swe interpretacje doprowadzajšc do granic absurdalnych wyobrażeń, przez co interpretacji jest wiele, ale czy każda jest bezpieczna? Czy w ogóle istnieje granica interpretacji i kiedy odbiorca przekracza jš, wchodzšc na ryzykownš cieżkę szalonej utraty poczucia rzeczywistoci? Gdzie kończy się sztuka, a zaczyna życie, gdzie kończy życie, a zaczyna sztuka? Czy takie rozróżnienie wcišż istnieje? I czy naprawdę wszystko powinnimy traktować tak serio?
Original Broadway Production Produced by Warner Bros. Theatre Ventures in association with Castle Rock Entertainment, Liz Glotzer, Mark Kaufman, Martin Shafer, Raymond Wu
World Premiere produced at Bucks County Playhouse, New Hope, PA Jed Bernstein, Producing Director
MISERY
Williama Goldmana
na podstawie powieci Stephena Kinga
tłumaczenie: Jacek Kaduczak
reżyseria: Ana Nowicka
muzyka: Piotr Korzeniak (skrzypce: Viktor Cordoba Guevara)
scenografia i kostiumy: Monika Kufel
video/dron/trailer: Bartłomiej Kwiatkowski
obsada: Monika Kufel, Michał Kociuk
|